A apărut un nou regulament de organizare și funcționare a spațiilor de joacă din Constanța. Patru persoane trebuie să verifice zilnic toate locurile de joacă din municipiu

Administrație locală
Primăria Constanța a lansat în dezbatere publică un proiect de hotărâre privind Regulamentul de organizare și funcționare a spațiilor de joacă situate pe domeniul public al municipiului Constanța.
La momentul actual unitatea administrativ teritorială municipiul Constanța are în administrare un număr de 51 de locuri de joacă funcționale, dintre care 43 de locații au fost reamenajate la standarde europene în perioada 2018 – 2020 conform autorizațiilor de construire. Pentru anul 2021, autoritățile locale au în vedere finalizarea lucrărilor pentru cele 10 locații.
Practic, administrația locală caută un operator care să se olcupe de monitorizarea locurilor de joacă din municipiu și repararea și întreținerea lor.
Dintre obligațiile operatorului, propuse de administrația publică locală, amintim:

În temeiul prevederilor art. 7, alin. (4) al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, până la data de 08.07.2021 se pot trimite propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile sau opiniile pot fi trimise în scris:
– prin poștă, la sediul din Str. Ștefan Mihaileanu nr. 10 – serviciul Amenajări Urbane
– prin email, la adresa dotariurbane@primaria-constanta.ro
Materialele transmise vor purta mențiunea „Recomandare la proiectul pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a spațiilor de joacă situate pe domeniul public al municipiului Constanța”.







