Investiție de peste două MILIOANE de EURO pentru modernizarea Secției exterioare a Penitenciarului Poarta Albă de la Valu lui Traian

Administrație locală
Persoanele care își ispășesc pedeapsa la Penitenciarul Poarta Albă, Secția exterioară Valu lui Traian, vor avea condiții de detenție în conformitate cu standardele europene. Complexul corecțional va fi dotat cu sistem video de supraveghere, echipament de încălzire centrală și alarme de incendiu.
Realizarea obiectivului de investiții „Complex Corecțional – Penitenciarul Constanța – Poarta Albă – Secția exterioară Valu lui Traian” este finanțat în cadrul Programului “Justiție” de către Regatul Norvegiei prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021, în urma încheierii contractului de finanțare nr. 17/61929/2018/23.07.2019, contract în cadrul căruia Penitenciarul Constanța Poarta Albă are calitatea de partener.
Obiectul contractului de achiziţii publice îl constituie următoarele tipuri de bunuri: tablouri electrice, paratrăsnete, sisteme de alarmă de incendiu, echipament de radio, televiziune, comunicații, telecomunicații și articole conexe, sistem video de supraveghere, echipament de încălzire centrală și instalații de încălzire.
Locul de executare a lucrărilor este Secția Exterioară Valu lui Traian, strada Mareșal Averescu, numărul 1.
Valoarea totală estimată este de 11.734.205,80 de lei.
Pentru a putea participa la licitație, operatorii economici trebuie să depună următoarele documente justificative:
1. Certificat constator privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării certificatului constatator. În cazul în care unul sau mai multe puncte de lucru ale ofertantului nu se încadrează în situația de a fi plătitoare de taxe și impozite locale, se va prezența o declarație pe propria răspundere.
2. După caz, documente prin care se demonstrează că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin (2), art.167 alin (2), art 171 din legea 98/2016 privind achizițiile publice.
3. Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv.
4. Alte documente edificatoare.
Ofertantul (Operator Economic individual sau Asociere de Operatori Economici) trebuie să dovedească o medie a cifrei de afaceri generală/anuală pentru ultimele trei exerciții financiare încheiate, respectiv 2021, 2020, 2019 de cel puțin: 11.734.205,80 lei exclusiv TVA.
Oferta declarată câștigătoare va fi cea cu cel mai bun raport calitate – preț.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25.01.2023, ora 15:00, iar termenul de valabilitate al acestora este până la 25.04.2023.
Ofertele vor fi deschise în data 25.01.2023, la ora 15:00, în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).







