Primăria Constanța RENUNȚĂ la noul logo al stațiunii Mamaia: “Nu putem avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania!”

Administrație locală
Organizația de Management a Destinației Mamaia-Constanța a anunțat, în această după amiază, la doar o zi după lansarea logo-ului, că vor renunța la varianta propusă de agenția cu care colaborează. Reprezentanții OMD evidențiază că Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu cel deținut de un complex rezidențial din Spania.
Logo-ul stațiunii Mamaia a fost lansat oficial seara trecută, în cadrul primului eveniment organizat de OMD Mamaia – Constanța pentru promovarea stațiunii Mamaia.
Prezentăm, în cele ce urmează informarea completă transmisă de OMD Mamaia – Constanța cu privire la această decizie:
„Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia și alte branduri turistice facem următoarele precizări:
În primul rand, le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului.
Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.
OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.
Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.
Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.
Contăm pe sprijinul publicului și al presei, pentru că ne dorim cu toții același lucru: un brand atractiv și original pentru Mamaia.
În același timp, rugăm reprezentanții presei să corecteze informațiile inexacte care exprimă eronat faptul că OMD a plătit deja pentru identitatea vizuală.”.
Citește și:







