Primăria Constanța vrea să închirieze spații noi pentru anumite compartimente. Ce condiții solicită

Administrație locală
Primăria municipiului Constanța a postat astăzi un anunț de consultare privind închirierea unui spaţiu administrativ cu destinaţia de birouri pentru desfăşurarea activităţii unor compartimente.
Astfel, municipalitatea dorește închirierea unui spaţiu administrativ cu destinaţia de birouri pentru desfăşurarea activităţii unor compartimente din cadrul Primăriei municipiului Constanţa cu suprafaţa cuprinsă între 150 – 250 mp.
Data limită de transmitere a propunerilor este 8 septembrie 2022.
Durata de închiriere a spațiului este de patru ani, cu posibilitatea de prelungire a acestui termen.
Municipalitatea dorește ca spațiul care urmează să fie închiriat să aibă finisaje de bună calitate, fără deteriorări, să fie în apropierea sediului primăriei, dar și alte condiții pe care le puteți consulta mai jos.
Spațiul urmează să fie predat în termen de 30 de zile de la semnarea contractului.







