Primăria Orașului Hârșova caută personal pentru Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Cadastru

Administrație locală
Primăria Orașului Hârșova organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Cadastru.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 02 septembrie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Hărșova, Județul Constanța, din Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300, interior 123, e-mail resurse-umane@hirsova.ro.






