Firmele de curierat fac angajări

Economie
Comenzile online de Paşte au crescut în acest an ca de Black Friday, creşterile fiind de 58%, potrivit datelor publicate joi de firma de curierat DPD România, care arată că jucăriile au fost în topul produselor comandate, iar comenzile au crescut de şapte ori, astfel că pentru a face faţă, firmele de curierat fac angajări.
„Anul acesta, românii s-au pregătit pentru Paşte mai mult în online. Au făcut shopping pe internet şi au plătit cu cardul, la curier. Cifrele arată creşteri de volume care depăşesc 58% pentru segmentul B2C comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar plăţile cu cardul online au crescut cu 20% în această perioadă. Jucăriile sunt în topul produselor comandate”, arată un comunicat al companiei.
Comenzile au crescut de şapte ori, iar pentru a face faţă, firmele de curierat fac angajări.
„Odată cu impunerea restricţiilor, curieratul a devenit pentru români principala opţiune de a-si procura cele necesare. Volumele au crescut foarte mult. Pentru noi este un fel de Black Friday în fiecare zi. Astfel că am decis să facem angajări. Am oferit 130 de noi locuri de muncă pentru depozitul de la Mogoşoaia şi pentru cele din ţară. Deja, 53 de persoane au fost angajate”, a declarant Karla Codrea, CEO firma de curierat DPD România.
De Paşte, în topul comenzilor au fost jucăriile (creşteri de 250%), obiectele de îmbrăcăminte, cosmeticele, echipamentele sportive, mâncarea pentru animale şi produsele de bricolaj.
În topul e-shopperilor se află bucureştenii şi persoanele care locuiesc în Ilfov (reprezintă 25% din totalul cumpărătorilor). Sunt urmaţi de locuitorii din Cluj-Napoca (9%), Timişoara (7%), Constanţa (4%), Braşov (2%), Iaşi (2%), Craiova (2%), Oradea (2%), Galaţi (2%), Sibiu (1.7%).
Sursa: www.news.ro
Sursa foto: www.bursa.ro







