ANCOM scoate la concurs un post vacant disponibil la Constanța. Vezi dacă te încadrezi

Locuri de muncă
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a anunțat că organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de inspector la Oficiul Județean Constanța din cadrul Direcției Regionale Muntenia, Direcția Executivă Monitorizare și Control.
Potrivit anunțului, dosarele se depun până la data de 6 iulie, la ora 16.30, iar proba scrisă se va desfășura pe 26 iulie, de la ora 11.00. Data și ora interviului urmează să fie comunicate ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- Să dețină studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, cu specializarea în unul din următoarele domenii: inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale/ inginerie electrică/inginerie energetică/calculatoare și tehnologia informației/ingineria sistemelor/științe inginerești aplicate (informatică industrială/matematică și informatică aplicată în inginerie)/matematică-informatică/drept/ economic.
- Să dețină cursuri în domeniul radiocomunicațiilor sau comunicațiilor electronice. Această cerință nu este obligatorie pentru absolvenții cu diplomă de studii universitare de licență/studii superioare de lungă durată în domeniile: inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii Informaționale/inginerie electrică/inginerie energetică.
- Vechime: experiență de minimum 1 (un) an în domeniul radiocomunicațiilor sau comunicațiilor electronice. Această cerință nu este obligatorie pentru absolvenții cu diplomă de Studii universitare de licență/studii superioare de lungă durată în domeniile: inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale/inginerie electrică/inginerie energetică.
- Permis de conducere categoria B.
- Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, navigare Internet).
- Cunoștințe de limba engleză/franceză (vorbit/scris/citit) – nivel mediu.
Condiții generale pentru participarea la concurs și pentru ocuparea funcției:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Dosarele trebuie să conțină:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Foto: Facebook
Citește și:
Jandarmeria Cernavodă angajează 40 de subofițeri. Vezi dacă te încadrezi







