Mai multe posturi libere la Serviciul de Salubrizare al Primăriei Corbu

Locuri de muncă
Primăria Comunei Corbu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere/execuție, vacante.
Lista posturilor vacante este următoarea:
- șef serviciu în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Comunei Corbu;
- inspector de specialitate în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Comunei Corbu;
- referent în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al comunei Corbu, Compartiment Salubrizare;
- sortator în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Comunei Corbu.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- șef serviciu:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul juridic, științelor inginerești sau economice;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției, absolvite în condițiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite de minimum 2 ani;
- cunoștințe operare calculator – nivel mediu.
- inspector de specialitate:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul științelor economice;
- vechime în specialitate studiilor absolvite de minimum 2 ani;
- cunoștințe operare calculator – nivel mediu.
- referent în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al comunei Corbu, Compartiment Salubrizare:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă de minimum 1 an;
- cunoștințe operare calculator – nivel mediu.
- sortator în cadrul Serviciului Public de Salubrizare al Comunei Corbu:
- studii medii sau generale absolvite în condițiile legii;
- vechime în muncă de minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 17 decembrie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
- 19 decembrie 2020, ora 12.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Corbu, str. Principală nr. 38, Județul Constanța, telefon 0241/765.100.







