Postul de administrator public al comunei Tuzla este scos la concurs. Ce condiții trebuie să îndeplinești

Locuri de muncă
Primăria Comunei Tuzla organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere vacante de administrator public.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- nivelul studiilor – studii superioaie de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul juridic/economic/administrarea afacerilor;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 14 decembrie 2018: data limită pentru depunerea dosarelor;
- 18 decembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
- 20 decembrie 2018, ora 14.00: proba interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Tuzla cu sediul în localitatea Tuzla, Str. Constanţei nr. 80A, judeţul Constanţa, tel. 0241/747.178.






