Primăria Constanța face angajări pentru Serviciul de Gestionare a Cimitirelor

Locuri de muncă
Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacante din cadrul Direcţiei gestionare servicii publice.
Astfel, administrația locală constănțeană caută un inspector clasa I, gradul asistent pentru Serviciul Gestionare Cimitire.
Candidații trebuie să îndeplinească o serie de condiții pentru a se putea înscrie la concurs: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe administrative, juridice, ecologie şi protecţia mediului, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 26 octombrie, de la ora 10.00, iar interviul candidaţilor admişi, la data de 30octombrie, de la ora 14.00. Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.







