Ludovic Orban, liderul Forței Dreptei, vrea coaliție cu USR și PMP în 2024

Politic
În emisiunea Insider politic, difuzată sâmbătă la Prima TV, Ludovic Orban, preşedintele partidului Forţa Dreptei, a precizat că USR, PMP şi Forţa Dreptei ar trebui să meargă împreună încă de la alegerile europarlamentare din 2024. În acest sens, Orban a avut mai multe întâlniri cu liderii USR şi PMP, Cătălin Drulă şi Eugen Tomac, pentru a negocia o coaliţie de centru-dreapta în perspectiva alegerilor de anul viitor.
Liderul Forţa Dreptei, Ludovic Orban, a fost întrebat de ce nu apare în poză alături de Cătălin Drulă şi Eugen Tomac, care au dat startul coagulării dreptei împotriva coaliţiei PSD-PNL.
”Startul unei coagulări a dreptei a fost dat mai de mult. Am avut mai multe întâlniri (cu Cătălin Drulă şi cu Eugen Tomac – n.r.). Orice discuţie pentru coagularea unui pol de centru-dreapta care să poată să creeze o alternativă competitivă, serioasă la actuala putere este binevenită şi nu poate decât să mă bucure. În mod evident, eu sunt susţinătorul unei coaliţii de centru-dreapta, care să aibă la bază valorile liberal-conservatoare şi care să dea cu adevărat o speranţă oamenilor dezamăgiţi, supăraţi, care nu mai cred în şansa unei schimbări în bine, să poată să retrezească speranţa pentru partea din societate care este profund nemulţumită faţă de modul în care este guvernată România”, a declarat Ludovic Orban la Prima TV.
Fostul premier susţine că nu a existat o dispută între el şi Cătălin Drulă legată de o viitoare împărţire a funcţiilor.
”N-am avut nicio discuţie legată de funcţii. Absolut nicio discuţie. Am avut discuţii legate de situaţia politică şi de faptul că este absolut necesare o asemenea coalizare”, a spus Orban.
Întrebat dacă USR, PMP şi Forţa Dreptei ar trebui să meargă împreună încă de la alegerile europarlamentare, Ludovic Orban a răspuns:
”Da, pentru că un vehicul politic nou trebuie să-l faci cunoscut către toţi cetăţenii. Ţinând cont de cum arată media astăzi, ţinând cont de ce s-a întâmplat şi pe reţelele de socializare – şi anume noii algoritmi de la Facebook, care au distrus complet reach-ul pentru comunicarea politică – ca să poţi face cunoscut un brand la nivelul tuturor cetăţenilor români cu drept de vot ai nevoie de minim şase luni de zile şi de participarea în cel puţin o tură de alegeri, astfel încât la următoarele alegeri să obţii cu adevărat rezultatul maxim”.
Sursă foto: Facebook
Citește și:







