Cazare și distracție gratis la mare pentru vedete, în schimbul pozelor pe Facebook

Știrile zilei
Delia, Nicole Cherry sau Codin Maticiuc sunt doar câteva din numele cunoscute care au avut parte de consumație în schimbul reclamei de pe site-urile de socializare. Tot pentru reclamă „s-a vândut”, doar pe Facebook, și o sticlă de șampanie în valoare de 100.000 de euro, care a avut menirea să-i facă pe cei aspiranți la lux să creadă că se vor amesteca în clubul sezonier cu șeici și bogătași care își permit astfel de extravaganțe.
Clienții unui club veniți cu un elicopter exact când presa era la intrare, „anonimi și totodată celebri” așa cum au fost descriși, au fost parte tot dintr-o idee de comunicare a cluburilor din zona de nord a stațiunii. Iar aceste strategii au dat roade, făcându-i pe cei care au venit la Marea Neagră să discute aprins pe aceste două subiecte.
Prețurile nu au fost atât de inaccesibile pe cât s-a relatat, iar biletele de acces au avut prețuri între 70 și 210 lei.
Cele mai căutate petreceri au avut loc vinerea și sâmbăta trecută, unele în corturi, altele direct pe plajă. Vineri, la un bairam din Nord, au participat Bogdan Vlădău, Xonia, Cătălin Scărlătescu și alți doi-trei artiști mai puțin cunoscuți.

Sâmbăta a fost mai scumpă. Dincolo de asistentele sponsorizate, dornice de apariții în tabloide, au fost prezente și persoane publice în activitate, care mai au hituri sau emisiuni, iar acestea au fost văzute, cu precădere, în „Moft”, așa cum este denumit, în glumă, clubul cel mai frecventat de vedete. Acolo, pentru 210 lei aveai acces, dar și consumație. Nu a fost cazul să achite nimic Cherry, Maticiuc, Delia, Capatos, Speak și alții, care au postat clipuri de promovare pe conturile lor de pe rețelele de socializare, făcându-i pe ceilalți participanți să se simtă mai importanți.
Chiar și așa, anul acesta, de 1 mai, cele mai mari încasări le-a avut apa plată.
Sursa: www.evz.ro






