Mai multe loturi de îngheţată Milka, RETRASE de pe piaţă din cauza conținutului de oxid de etilenă

Știrile zilei
Mai multe loturi de îngheţată Milka vor fi retrase de pe piaţă după ce s-a constatat că un ingredient din compoziție depăşeşte limitele legale pentru oxidul de etilenă, potrivit unui anunţ postat joi, 7 octombrie, de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA).
Froneri Ice Cream România recheamă de pe piața din România produsele din gama sa de înghețată din loturile enumerate mai jos:
- Milka Mini Cones 144g, număr lot 0S1075, cu data de expirare: 30.06.2022
- Milka Vanilla and Chocolate 319g, număr lot OS1084, cu data de expirare: 30.09.2022
- Milka Hazelnuts 312g, număr lot OS1091, data de expirare: 31.10.2022
Froneri Germania GmbH, în calitate de producător al produselor enumerate mai sus, a fost informată de către unul dintre furnizorii săi cu privire la o problemă de reglementare referitoare la un număr mic de loturi de ingrediente stabilizatoare pe bază de plante, utilizate în producția sa de înghețată și care a afectat, de asemenea, un număr de producători, deoarece acesta este un ingredient comun utilizat la fabricarea înghețatei.
Loturile respective de ingredient stabilizator depășesc limitele legale permise de reglementările în materie pentru oxidul de etilenă.
Sfaturi pentru consumatori:
„Ca parte a angajamentului nostru puternic de a asigura sănătatea și siguranța consumatorilor noștri vom continua să monitorizăm situația și îi vom informa pe consumatori în mod corespunzător”, se arată în anunțul ANSVSA.
Froneri solicită consumatorilor să NU consume produsele din loturile mai sus menționate, sfătuindu-i să le distrugă sau să le returneze la punctul de vânzare din care le-au achiziționat. Consumatorii sunt rugați să returneze produsul cu datele menționate mai sus până cel târziu la data de 02.11.2021.
Produsele Milka vor fi retrase din magazinele: Cora, Metro, Lidl, Kaufland, Auchan, Mega Image și Careffour.
Pentru noi sănătatea și siguranța consumatorilor noștri rămân cele mai mari priorități. În contextul de mai sus, ne cerem scuze pentru neplăcerile apărute.







