Netflix introduce reclame și scade prețul abonamentului. Când va fi lansată măsura

Știrile zilei
Compania Netflix a anunțat că va colabora cu Microsoft pentru a introduce noi abonamente, mai ieftine, care vor încorpora reclame. Acest serviciu va fi o o opţiune nouă, pe lângă celelalte planuri deja existente care vor rămâne disponibile pentru utilizatori.
Netflix nu a anunțat încă suma pe care un astfel de abonament o va avea, iar strategia a venit după prima scădere a numărului de abonaţi din ultimul deceniu.
Platforma a pierdut 200,000 de abonaţi din ianuarie până în martie, deşi experţii au prognozat o creştere de încă 2,5 milioane de abonaţi. Încă două milioane au fost estimaţi că au renunţat la abonamente, între lunile aprilie şi iunie. Compania a pierdut 50 miliarde de dolari din valoarea ei pe piaţă în luna aprilie.
Astfel, Netflix va dezvolta un parteneriat de colaborare cu Microsoft în departamentul de publicitate digitală globală pentru a introduce un „plan de abonare cu un preţ redus şi susţinut prin reclame”.
Planul de afaceri al platformei Netflix nu a vizat niciodată reclamele, ci abonamentele lunare. Cifrele însă i-au obligat pe specialiştii platformei să recurgă la strategia de a colabora cu Microsoft şi a introduce publicitatea, cu scopul de a le pune la dispoziţie clienţilor o soluţie mai ieftină. Opţiunea va fi lansată la finalul acestui an, iar experţii speră ca reclamele să atragă noi mase de audienţă.
Foto: Pexels
Citește și:
Mai multe producții originale Netflix vor avea sunet spațial






