za-logo

Ne puteți urmări pe:

  • Acasă
  • Știrile zilei
  • Administrație locală
  • Politic
    • Alegeri
    • Bilanț de mandat
  • Economie
  • Cultură
    • Istoria Dobrogei
  • Învățământ
  • Sport
  • Sănătate
    • Sfaturi Naturiste
    • Totul despre Coronavirus
    • Mama și copilul
  • Agricultură
  • Externe
  • Locuri de muncă
  • Imobiliare
  • Anunțuri
  • Evenimente în Constanța
  • Showbiz
  • Social
  • Turism

Ne puteți urmări pe:

Acasă - Economie - Oil Terminal SA la 125 de ani de la înființare: Interviu cu directorul general al companiei, Sorin Ciutureanu, despre dezvoltare, strategie și planuri de viitor

Oil Terminal SA la 125 de ani de la înființare: Interviu cu directorul general al companiei, Sorin Ciutureanu, despre dezvoltare, strategie și planuri de viitor

Oil Terminal SA la 125 de ani de la înființare: Interviu cu directorul general al companiei, Sorin Ciutureanu, despre dezvoltare, strategie și planuri de viitor

Economie

08.09.2023

De către Ziarul Amprenta

Directorul general al companiei Oil Terminal S.A., Sorin Ciutureanu, a acordat la ceas aniversar, un amplu interviu Ziarului Amprenta, în care a vorbit despre activitatea și planurile de dezvoltare ale companiei pe care o conduce încă din anul 2012. Recent, Consiliul de Administrație al societății a aprobat numirea pentru încă patru ani a lui Sorin Ciutureanu în funcția de director general.

Anul acesta, la sărbătorirea a 125 de ani de existență, Oil Terminal SA marchează mai multe premiere: construcția unui rezervor de 55.000 mc, a unei noi rampe pentru încărcarea cisternelor auto, și, pentru prima dată, ca urmare a modernizării instalațiilor tehnologice, operarea navelor tip Aframax de 150.000 to dw pentru descărcarea de motorină.

Totodată, directorul Sorin Ciutureanu a abordat și subiectul legat de conflictul militar din zona Mării Negre care a generat companiei o creștere a cantităților de produse petroliere derulate și, implicit, a cifrei de afaceri a companiei atât în anul 2022, cât și în primul semestru al anului 2023.

Pe parcursul discuției purtate, directorul a evidențiat faptul că Oil Terminal se situează pe o creștere economico-financiară continuă în ultimii ani, chiar dacă contextul economic a fost și este unul foarte complicat.

Totodată, în cadrul interviului a fost abordat și subiectul proiectului de regenerare și dezvoltare urbană care va fi dezvoltat în municipiul Constanța în viitorul apropiat, în care Oil Terminal este partener cu dezvoltatorul imobiliar Iulius Real Estate S.R.L.

Recent, la începutul lunii septembrie, Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Oil Terminal SA a votat constituirea parteneriatului mai sus amintit.

  1. Înființată în anul 1898, sub denumirea ”Steaua Română”,  Societatea Oil Terminal SA, împlinește anul acesta 125 de ani de existență. Pentru cititorii noștri care nu cunosc exact compania pe care o reprezentați și activitatea desfășurată, vă rugăm să ne faceți o scurtă prezentare a activității acesteia.

Societatea Oil Terminal S.A. este societate pe acțiuni, constituită ca efect al Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unităților economice de stat ca regii autonome și societăți comerciale, al Hotărârii de Guvern nr. 1200/1990 privind înființarea de societăți comerciale pe acțiuni în industrie, supusă prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale și ale dispozițiilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Oil Terminal S.A. este societate listată la BVB din data de 30.01.1998, fiind înscrisă la categoria I sub simbolul OIL și supusă tuturor prevederilor legislației pieței de capital cu  activități definite de Legea nr.238/2004 a petrolului, fiind titulară a unui Acord petrolier de concesiune, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 886/2002, încheiat cu Agenția Națională de Resurse Minerale București privind concesiunea activității de exploatare a rezervoarelor, conductelor de transport al țițeiului și produselor petroliere, a instalațiilor de pompare și a celorlalte instalații și echipamente aferente acestora.

Societatea este administrată în sistem unitar de către un Consiliul de Administrație numit  de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor.

Oil Terminal S.A. are ca obiect de activitate efectuarea prestațiilor de servicii privind primirea, încărcarea, descărcarea, depozitarea și condiționarea țițeiului, produselor petroliere, petrochimice și chimice lichide pentru import, export și transit.

Oil Terminal S.A. deține trei secții platforma (Nord, Sud, Port),  având o capacitate de depozitare de circa 1,5 milioane metri cubi fiind cel mai mare operator via mare din portul Constanța.

În cadrul Secției Platformă Port, este situat molul 4 din incinta Portului Constanța,  având în exploatare șapte dane operative (respectiv, danele 69 – 79)  dintre care șase dane au adâncimi de 12,80 m și lungime de 325 metri (danele 69 – 76), iar dana 79 are adâncimea de 17,50 m și lungimea de 393 metri, permițând operarea navelor cu o capacitate de până la 150.000 tdw.

  1. Ce investiții importante au fost făcute de-a lungul anilor pentru modernizarea activelor existente, pentru creșterea capacităților de depozitare încărcare/descărcare și pentru eficientizarea activității companiei?

Din anul 2012 de când sunt director general al acestei companii, bugetele anuale de investiții alocate au fost utlizate integral.

Cele mai importante investiții din ultimii ani sunt:

  • Modernizarea rezervoarelor: Oil Terminal Constanța a efectuat investiții majore în modernizarea și extinderea capacităților de depozitare ceea ce a permis companiei să facă față cererii crescute din această perioadă. Astfel, în ultimii ani am modernizat cinci rezervoare din care la trei dintre ele am crescut și capacitatea de depozitare de la 50.000 mc la 57.000 mc. În baza strategiei proprii de dezvoltare și a celei de investiții aprobate de acționari, pe termen scurt și mediu, urmărim mutarea activităţii din cadrul depozitului nord, aflat în centrul orașului, în depozitul sud situat în exterior. Ȋn acest sens avem în derulare cu țintă de finalizare în acest an a obiectivului de investiţii Construcție rezervor 55000 mc în depozitul sud.
  • Modernizarea echipamentelor de încărcare și descărcare: Compania a investit în echipamente moderne și tehnologii avansate pentru îmbunătățirea proceselor de încărcare și descărcare a produselor petroliere. Astfel, am reamenajat o rampă pentru descărcare păcură din cisterne CF, depozitare și pompare la nave reducând astfel timpii de manipulare. În actualul context geo – politic  a crescut şi cererea de încărcare motorină la autocisterne, motiv pentru care Oil Terminal s-a pliat pe solicitările clienţilor şi a demarat şi finalizat anul trecut o nouă Pergolă auto care, de la punerea în fucţiune şi până în prezent operează în flux continuu.
Nouă rampă pentru încărcarea cisternelor auto - Oil Terminal SA

Nouă rampă pentru încărcarea cisternelor auto – Oil Terminal SA

  • Sisteme de control și monitorizare avansate: Compania a investit în sisteme de control și monitorizare avansate pentru a asigura o gestionare mai eficientă a operațiunilor și pentru a reduce riscurile de accidente sau incidente în timpul manipulării produselor petroliere. Menționez aici modernizarea instalaţiei de contorizare motorină, benzină şi ţiţei din depozitul Port, dotarea rezervoarelor din depozitul sud cu telemasuri, modernizarea sistemului de măsurare a cantităților de țiței cu 2 fluxuri din depozitul Port. Oil Terminal deţine propriul serviciu privat de pompieri pentru susținerea căruia am modernizat instalațiile de stingere a incendiilor și am achiziționat două autospeciale PSI performante.

Astfel, anul acesta, când sărbătorim 125 de ani de existență, marcăm mai multe premiere: construcția unui rezervor de 55.000 mc, o nouă rampă pentru încărcarea cisternelor auto, și, pentru prima dată, ca urmare a modernizării instalațiilor tehnologice, operăm nave tip Aframax de 150.000 to dw pentru descărcarea de motorină.

rezervor de 55.000 mc Oil Terminal

rezervor de 55.000 mc Oil Terminal

Oil Terminal - operarea nave tip Aframax de 150.000 to dw pentru descărcarea de motorină

Oil Terminal – operarea nave tip Aframax de 150.000 to dw pentru descărcarea de motorină

  1. Ce proiecte majore de investiții aveți în viitorul apropiat pentru Oil Terminal SA, în prezent lider regional în Bazinul Mării Negre?

În funcţie de cerinţele clienților, urmărim pe viitor schimbarea destinaţiei unor rezervoare existente din cadrul depozitului sud şi trecerea acestora la păcură.

De asemenea, pentru a creşte capacitatea de operare, urmărim prelungirea unei linii CF (linia 5 CF) existente din cadrul rampei de încărcare a depozitului sud şi dotarea acesteia cu totate instalaţiile tehnologice necesare.

Pentru viitor, dorim să continuăm transferul capacităților de depozitare prin modernizarea unor rezervoare în depozitele sud și port și, în cazul în care vom identifica surse de finanțare, să construim cel de-al doilea rezervor de mare capacitate (50.000 mc) în depozitul sud și unul mai mic de 10.000 mc în depozitul port.

Concluzionând, Oil Terminal își propune să continue modernizarea, sistematizarea și automatizarea instalațiilor tehnologice pentru a eficientiza și flexibiliza serviciile oferite clienților.

  1. S-a discutat în trecut despre implicarea în domeniul distribuției de bitum în sistemul național. În ce stadiu este acest proiect?

Această este una dintre direcțiile pe care intenționăm să ne diversificăm portofoliul de servicii oferit clienților noștri. Pentru a implementa un astfel de proiect este nevoie de resurse, și clienți țintă care să garanteze derularea unor cantități astfel încât să facă proiectul fiabil. Suntem în perioada incipientă și, atunci când voi avea date concrete voi reveni cu informații către dumneavoastră.

  1. Cum a afectat războiul din Ucraina activitatea societății pe care o coordonați?

Oil Terminal a funcționat în această perioada în baza relațiilor comerciale de lungă durată pe care le-a avut și le are cu clienții săi tradiționali. Am menținut un mediu echilibrat în relația cu clienții încă de la începutul războiului.

Din punct de vedere financiar, conflictul militar din zona Mării Negre a generat o creștere a cantităților de produse petroliere derulate și, implicit, a cifrei de afaceri atât în anul 2022, cât și în primul semestru al anului 2023.

Astfel, în anul 2022, în urma rectificării bugetare s-au prevăzut venituri suplimentare din servicii prestate în sumă totală de 45,7 mil. lei, din care 39,1 mil. lei au reprezentat venituri estimate a se realiza ca urmare a conflictului militar din Ucraina, denumite venituri de conjuctură – ceea ce a determinat creșterea cifrei de afaceri cu 45,6%, de la 205 milioane lei bugetat inițial la 298,6 milioane lei realizat la 31.12.2022.

Impactul financiar pozitiv a continuat și în cursul semestrul I al anului 2023, când cifra de afaceri a crescut cu 20,8%, de la 138,3 bugetat inițial la 167 milioane lei realizat la 30.06.2023. Din această sumă, 27,8 milioane de lei reprezintă venituri suplimentare realizate datorită situației conjuncturale generată de conflictul militar din Ucraina.

  1. Oil Terminal SA reprezintă un angajator important pe piața forței de muncă din Constanța, renumit pentru condițiile oferite salariaților. Câți angajați aveți în prezent, ce facilități au aceștia, cum sunt motivați și ce locuri de muncă disponible mai sunt pentru cei interesați?

În prezent avem 1.035 angajați. La nivelul societății este în vigoare un Contract Colectiv de Muncă care prevede acordarea unor prime și ajutoare cu ocazia Zilelor de sărbătoare (Paște, Crăciun, Ziua Petrolistului), facilități, zile libere și ajutoare cu ocazia evenimentelor personale/familiale. Societatea a încheiat la 1 ianuarie 2023 o poliță de asigurare de sănătate pentru toți salariații.

Pe site-ul societății există o secțiune dedicată locurilor de muncă, unde cei interesați pot află despre locurilele de muncă disponibile și procedura de concurs privind ocuparea acestora.

  1. Care sunt principalii clienți interni și externi ai societății?

În momentul de față Oil Terminal a devenit extrem de important pentru piață românească ca urmare a creșterii cantităților de motorină importate. Motorina a depășit rulajul și veniturile din manipularea țițeiului către cele două rafinării Petrotel și Petrobrazi.

Ca și clienți interni principalii jucători sunt Omv PETROM, Oscar Downstream, MOL România, VITARO Energy, Socar România, iar dintre clienții străini principalii clienți sunt Litasco Geneva, Euronova Energies, MOL Ungaria, Maddox, Element Alpha.

  1. Sunteți director general al companiei încă din anul 2012. Care a fost cea mai dificilă situație cu care v-ați confruntat până acum și cum ați reușit să o rezolvați?

Cred că cel mai greu moment a fost în iulie 2012, când am preluat mandatul de director general, într-o perioada de tensiuni maxime generate de relațiile dintre vechea echipa managerială și sindicatul Liber Petrol din Oil Terminal și membrii Consiliului de Administrație. Toată această situație a generat o imagine extrem de nefavorabilă pentru companie în mass media și în relația cu ASF, societatea fiind cotată la Bursă de Valori. Primele măsuri pe care le-am adoptat au fost reluarea colaborării cu Consiliului de Administrație, reluarea dialogului cu sindicatul reprezentativ, evaluarea stării de fapt a societății pentru a putea identifica soluțiile optime de redresare a acesteia, contractarea unor firme de avocatură în scopul evaluării dosarelor în care societatea avea calitatea de pârât în contradictoriu cu diverși clienți, sindicat, salariați, terți, dar și analiza concluziilor controalelor fiscale și, nu numai, efectuate în anii precedenți.

Împreună cu echipa pe care mi-am format-o am conceput o strategie pe termen scurt pentru reabilitarea societății pe toate planurile.

Îmbunătățirea permanentă a relației cu clienții a reprezentat una din principalele priorități în toată perioada de când conduc această societate.

Am efectuat demersuri timp de peste 2 ani față de autoritățile statului pentru obținerea reautorizării terminalului ca antrepozit fiscal de depozitare benzină, calitate pierdută în anul 2010 ca urmare a unor abrogări legislative. În anul 2019 printr-un efort susținut al întregii echipe am obținut statutul de operator economic autorizat și a Autorizării AEOC/AEOS -RO/AEOC/AEOS, statut reînnoit ulterior în 2023.

Am așezat pe baze comerciale relația cu Administrația Națională a Rezervelor de Stat privind stocurile minime de siguranță pentru benzină și motorină, activitate pe care terminalul petrolier până în 2014 o efectua cu titlu gratuit.

Astfel, prin măsurile adoptate, am reușit creșterea substanțială a cifrei de afaceri a societății din ultimii ani.

Un obiectiv deosebit de important, început în anul 2011 pe care l-am finalizat în 2023 după o muncă intensă, este majorarea capitalului social al societății cu un teren în suprafață de 254.261,325 mp și un teren în suprafață de 129.334, 70 mp (aport în natură al statului), ceea ce a condus la creșterea deținerilor statului (prin Ministerul Energiei) de la 59.62% la 87.7% și atragerea a 13 milioane de lei din subscrieri, sume ce au fost alocate pentru investițiile societății.

Desigur, într-un mandat de 11 ani au fost multe perioade grele, dintre care pot enumera:  criza economică care a afectat clienții și implicit și pe noi, instabilitate la nivel de consiliu de administrație, litigii cu actionarii minoritari, pandemia de Covid, și în prezent, conflictul din Ucraina, care ne-a creat tot felul de provocări din punct de vedere al infrastructurii de acces și capacităților de depozitare, dar astăzi, culegem roadele seriozității de care am dat dovadă ca și echipă de management.

Aici nu mă refer doar la top management, ci și la middle management care lucrează alături de mine din 2012. Suntem o echipă care a confirmat pe parcursul timpului.

Rezultatele muncii noastre sunt reflectate de realizările societății. Exemplific aici evoluția profitului brut al societății în ultimii cinci ani:

Anul Realizat (milioane lei)
2018 1,91
2019 4,30
2020 5,35
2021 7,82
2022 13,38

 

Cred că aceste cifre spun totul despre performanța societății. Pe toată durata mandatului meu societatea nu a înregistrat datorii față de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale, bugetele locale, instituții financiare bancare, furnizori sau salariați, au fost îndeplinite criteriile și obiectivele de performanță desemnate prin Scrisoarea de așteptări a acționarilor și asumate în contractul de mandat.

Oil Terminal se situează pe o creștere economico-financiară continuă în ultimii ani, într-un context economic foarte complicat.

  1. Ce ne puteți spune despre parteneriatul cu Iulius Real Estate SRL pentru realizarea unui proiect de regenerare și dezvoltare urbană, pe terenul Oil Terminal, în zona Gării din Constanța? 

În ședința AGA din 1 septembrie 2023 acționarii societății au aprobat constituirea acestui parteneriat și semnarea contractului de superficie în scopul realizării unui proiect de regenerare și dezvoltare urbană al cărui cost va fi susținut integral de dezvoltator. Parteneriatul face parte din strategia de dezvoltare a Oil Terminal S.A., care a inițiat demersul de valorificare a terenului în suprafață de 38 de hectare aferent Secției Platforma Nord, corpurile A și B.

Asocierea constă în acordarea dreptului de superficie asupra terenului către Iulius Real Estate, pentru care dezvoltatorul va achita o taxă anuală de superficie de 2 milioane de euro, indexabilă în condițiile negociate de părți.

Parteneriat Iulius Real Estate SRL și Oil Terminal SA

Parteneriat Iulius Real Estate SRL și Oil Terminal SA

Contractul se va semna pentru o perioadă de 99 de ani, cu posibilitatea prelungirii, în conformitate cu prevederile legale aplicabile. În cadrul proiectului vor fi dezvoltate, în mod direct, activități de retail, office, rezidențial, entertainment, parc, Grădină Botanică, Fresh Market și parcări. În funcție de decizia dezvoltatorului vor putea fi înființate un acvariu, o universitate/campus universitar, un hotel, SPA și parcările aferente.

Implementarea acestui parteneriat va conduce la rentabilizarea terenului și obținerea unor venituri constante, pe termen mediu și lung, care să asigure dezvoltarea celorlalte activități care țin de obiectul principal de activitate al societății.

Astfel, Oil Terminal își va putea diversifica serviciile și contribui la creșterea gradului de acoperire a nevoilor comunității locale și regionale, într-un mod sustenabil și responsabil.

În același timp, se vor îndeplini obligațiile de mediu privitoare la acest teren, se va îmbunătăți calitatea vieții populației și se vor crea noi locuri de muncă cu un puternic impact economic atât la bugetul local, cât și cel național prin taxele și impozitele directe și indirecte ce vor fi achitate.

Palas Mall

Palas Mall

  1. Unde vă vedeți peste zece ani?

Sunt un om activ, cu putere mare de muncă, astfel încât peste 10 ani mă văd în plină activitate, angrenat în implementarea unui proiect de natură a mă provoca, fie în managementul unei companii de stat, fie al unei companii private, dar cu siguranță o activitate pe care o voi duce la bun sfârșit cu succes.

La mulți ani, Oil Terminal!

La mulți ani, Petroliști!

Citește și:

Oil Terminal S.A. și-a stabilit directorul general: Viorel-Sorin Ciutureanu va conduce societatea și în următorii 4 ani

O nouă zonă rezidențială în Constanța cu parcuri, Grădină Botanică, mall și fresh market. Cine va realiza investiția

2 MILIOANE euro anual, taxă de superficie: Iulius Real Estate SRL și Oil Terminal SA, parteneriat pentru realizarea unui proiect de regenerare și dezvoltare urbană în zona Gării din Constanța

Conceptul Iulius Mall ar putea ajunge în Constanța. Proiectul de peste 800 de milioane de euro este negociat cu Oil Terminal SA

Ziarul Amprenta

Etichete:

  • Bursa de Valori Bucureşti
  • capacități de depozitare
  • cifra de afaceri
  • conflict militar
  • contract colectiv de muncă
  • Iulius Real Estate SRL
  • oil terminal
  • rezervoare
  • Sorin Ciutureanu
  • Ucraina
Articole similare

Economie

Scade valoarea cardurilor sociale: De anul viitor românii vor primi doar jumătate de sumă 07.02.2024

Valoarea cardurilor sociale scade la 125 de lei, iar beneficiarii vor primi banii doar de două ori pe an. ”Îi anunț pe toți posesorii cardurilor pentru alimente că acestea vor funcționa şi anul viitor, urmând să fie alimentate cu 250 de …

Economie

Peste 4800 de firme din Constanța au pus lacătul pe ușă în 2023. Suntem în topul județelor cu cele mai multe companii închise 07.02.2024

În 2023, numărul firmelor radiate a înregistrat o scădere semnificativă, față de cifrele raportate în 2022, un an dificil pentru economia încă influențată de perioada pandemiei și destabilizată de factorii geo-politici, precum invazia Ucrainei de către Rusia. Tendința de reducere …

Economie

Gheorghe Bosînceanu și-a cumpărat alte acțiuni la Șantierul Naval Constanța. Este a treia tranzacție de acest gen din ultimele trei luni 06.02.2024

Investitorii de la Șantierul Naval Constanța au fost anunțați, printr-un raport trimis Bursei de Valori București, de o tranzacție efectuată de către o persoană care are o strânsă legătură cu o persoană care exercită responsabilități de conducere în cadrul societății, …

De la același autor

Știrile zilei

Este OFICIAL: Bazarul „La Ruși” va fi DEMOLAT! Ce spune Primăria Constanța despre această situație 08.02.2024

Zvonurile s-au adeverit. Potrivit hotărârii nr. 1155/30.01.2024 a CA-ului Administrația Fondului Imobiliar SRL consemnată în procesul verbal de ședință nr. 350, bazarul de pe strada I.L Caragiale, pe care constănțenii îl cunosc sub numele de Gorbaciov sau ”La Ruși”, va …

Constanța Imobiliară

Firma unui libanez construiește un cartier rezidențial în Ovidiu, lângă Academia „Gheorghe Hagi” 08.02.2024

În ultimii ani, zonele de la marginea orașelor din județul Constanța s-au dezvoltat rapid. Numeroși investitori au specualat potențialul imobiliar și au achiziționat terenuri la prețuri mici pe care mai apoi fie le-au vândut pe sume colosale fie s-au îmbogățit …

Știrile zilei

Cu ce avere se laudă șeful Poliției orașului Techirghiol, Eduard Grigore 08.02.2024

Pentru ca cetățenii cunoască mai bine oamenii cărora ar trebui să li se adreseze atunci când întâmpină o problemă ce care ține de siguranță, venim în întâmpinarea cititorilor noștri cu prezentarea averilor deținute de șefii secțiilor de poliție de la …

Lăsați un mesaj Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele Știri

Știrile zilei

Lorem ipsum dolor sit amet 24.02.2025
Bărbat prins cu doi metri cubi de lemn, fără acte de provenienţă, în localitatea Lumina

Știrile zilei

Bărbat prins cu doi metri cubi de lemn, fără acte de provenienţă, în ... 08.02.2024
Braconieri depistați cu portbagajul mașinii plin de pește, în zona localității Hârșova

Știrile zilei

Braconieri depistați cu portbagajul mașinii plin de pește, în zona lo... 08.02.2024
Este OFICIAL: Bazarul "La Ruși" va fi DEMOLAT! Ce spune Primăria Constanța despre această situație

Știrile zilei

Este OFICIAL: Bazarul „La Ruși” va fi DEMOLAT! Ce spune P... 08.02.2024
Dat de gol de comportamentul suspect: Un tânăr a fost prins de polițiștii constănțeni cu droguri în buzunare

Știrile zilei

Dat de gol de comportamentul suspect: Un tânăr a fost prins de poliți... 08.02.2024
za-logo

Ziarul Amprenta se dorește a fi încă de la început platforma unde cititorii din acest județ, dar și din împrejurimi, să poată parcurge cele mai proaspete și utile știri care prezintă evenimentele din jurul lor. Este un demers, trebuie să recunoaștem, curajos, în aceste vremuri când tentațiile sunt mari iar goana după senzațional este la cote maxime. Știm că rolul nostru este acela de câine de pază al societății! Tineri, entuziaști, cu experiență în presa locală, vă asigurăm că Ziarul Amprenta vă va aduce zilnic cele mai bune și utile știri din județul Constanța. Ne propunem, străbătând la pas județul, să vă prezentăm atât viața urbană cât și cea rurală așa cum sunt ele în realitate.

Contactați-ne: contact@ziarulamprenta.ro
Termeni şi condiţii de utilizare Politica de confidențialitate Politica Cookies Politica EU GDPR

Ziarul Amprenta ©2025