OMD Mamaia Constanța a început pregătirile pentru sezonul turistic 2024

Economie
Chiar dacă vara s-a încheiat, misiunea Organizației de Management a Destinației Mamaia Constanța continuă în ritm alert cu pregătirile pentru sezonul 2024.
După ce vara s-a încheiat, reprezentanții OMD Mamaia Constanța au început pregătirile pentru promovarea turistică a stațiunii Mamaia și a municipiului Constanța pentru sezonul turistic 2024.
Astfel, așa cum ne-a declarat președintele OMD Constanța – Mamaia, George Mândilă, pentru un sezon turistic în 2024 mult mai bun se dorește extinderea promovării turistice în mai multe țări pentru atragerea mai multor categorii de turiști străini:
„Pentru anul viitor ne dorim extinderea suitei de evenimente, extinderea promovării în anumite țări țintă de unde ar putea veni turiști, zone ce urmează să fie identificate în urma strategiei care va fi realizată.
Noi avem cercetare de piață făcută în acest sens, urmează ca la jumătatea lunii octombrie să facem achiziția pentru această strategie care va fi pe șase ani.
Lucrurile în turism se schimbă, mai ales datorită tehnologiei și nu am fi putut face o planificare pe o perioadă mai lungă de timp”.
OMD Mamaia-Constanța reîncepe demersurile pentru achiziția unui logo
Totodată, se fac pregătiri pentru două târguri de turism care vor avea loc în această toamnă în România, dar se dorește participarea și la alte trei care vor avea loc la începutul anului 2024, dintre care unul în afara țării.
„Ne-am dori ca această activitate să fie o tradiție pentru ca destinația turistică să fie prezentă și toamna și primăvara la cele mai importante târguri din Europa„, a mai spus George Mândilă.
După situațiile neplăcute de la mijlocul acestei veri când logo-ul stațiunii recent lansat a fost retras, după ce imaginea asociată Mamaiei a fost ”preluată”, ”fără criterii de exclusivitate, Organizația de Management Mamaia Constanța reia procesul de selecție în acest sens.
Astfel, în luna octombrie, OMD Mamaia-Constanța va reîncepe demersurile pentru achiziția unui logo, a unui slogan și a unui manualul de brand.
„Vrem să facem un concurs național de soluții cu un juriu format din specialiști independenți. Trebuie să facem o cercetare ca să le furnizăm candidaților informații legate de ceea ce ne dorim, trebuie să le dăm niște date, un brief, un regulament de concurs„, ne-a mai declarat George Mândilă.
Citește și:







