Trei primării din județul Constanța fac angajări. Vezi ce posturi vacante sunt scoase la concurs!

Locuri de muncă
Trei primării din județul Constanța scot la concurs mai multe posturi vacante. Este vorba despre primăriile din localitățile Pantelimon, Eforie și Agigea.
Primăria comunei Pantelimon, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de referent, clasa III, gradul profesional principal – Compartimentului financiar-contabil, impozite şi taxe.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 22 octombrie 2108, ora 12:00: proba scrisă;
- 24 octombrie 2108, ora 11:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Comunei Pantelimon, Județul Constanța, telefon 0241.874.466.
Și primăria oraşului Eforie, judeţul Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, din cadrul Compartimentului Urbanism şi Disciplina în Construcţii din subordinea Arhitectului Şef, după cum urmează:
- inspector, clasa I, grad profesional asistent;
- inspector, clasa I, gradul profesional principal.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, din domeniul tehnic – specializare construcţii civile, arhitectură sau uibanism, domeniul juridic sau de administraţie publică;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:
- minimum 1 an – inspector, clasa I, grad profesional asistent;
- minimum 5 ani – inspector, clasa I, gradul profesional principal.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 09 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 23 octombrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- 26 octombrie 2018, ora 13:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentate se pot obţine la Primăria Oraşului Eforie, str. Avram Iancu nr. 3, Judeţul Constanţa, telefon 0241/748.633, e-mail secrctariat@primariaeforie.ro.
Primaria comunei Agigea, judeţul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartiment Urbanism şi Amenajarea Teritoriului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă cu specializarea arhitectură, urbanism, inginerie civilă sau ştiinţe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 08 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 22 octombrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- 24 octombrie 2018, ora 14:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Agigea, din Strada Bujorului nr. 11, Judeţul Constanța, telefon 0241.738. 172, e-mail secretariat@primaria-agigea.ro.







