Un cunoscut supermarket, cu capital 100% românesc, vrea să devină lider pe piața de retail. Ce planuri are pentru 2024

Știrile zilei
Având deja unități în București și în Ploiești, supermarket-ul românesc „La Cocoș” vrea să se extindă în mai multe orașe din țară, triplându-și numărul de angajați și intrând în cursă cu faimoșii Lidl, Kaufland, Carrefour și Mega Image.
Fondatorul rețelei La Cocoș, Iulian Nica, a anunțat că și-a propus ca în următorii doi ani să deschidă noi magazine și la echipa actuală, de 680 de salariați, să mai adauge încă 1.200 de colegi.
„În ceea ce privește planurile de extindere pentru următorii doi ani, 2024 și 2025, La Cocoș își propune să deschidă încă 5 magazine noi, fiecare cu o suprafață de vânzare medie de aproximativ 10.000 metri pătrați si să atragem alături de cei 680 de colegi, existenți încă 1200 de colegi pentru a contribui la dezvoltarea rețelei de magazine cu capital 100% românesc La Cocoș”, a spus Iulian Nica, conform Revistaprogresiv.ro, citată de Bugetul.ro.
Anul acesta, La Cocoș plănuiește să atingă cifra de afaceri de 1 miliard de lei
Supermarket-ul La Cocoș are ca obiectiv pentru 2023 să devină primul lanț de magazine alimentare cu capital 100% românesc care să obțină cifra de afaceri de 1 miliard de lei.
„Acest obiectiv poate fi realizat doar respectând constant politica de prețuri mici și prin implicarea celor 680 de colegi ce ajuta la dezvoltarea conceptului de magazine La Cocoș!”, declară Iulian Nica.
Până acum, La Cocoș deține un magazin în București și două în Ploiești, având o suprafață totală de vânzare de aprovimativ 27.500 de metri pătrați.
Sursa foto: captură de ecran Facebook Suprmarket La Cocoș-Vitantis, București






