Un navigator constănțean reclamă serviciile ALT Transport. Ce spune conducerea societății referitor la acuzațiile aduse

Știrile zilei
Ștefan Ion, un constănțean întors sâmbătă noaptea din voiaj, a povestit experiența de călătorie de care a avut parte la întoarcerea spre casă. Este vorba despre o călătorie cu autocarul, serviciu prestat de o societate din Constanța care efectuează transporturi de la Aeroportul Otopeni – ALT Transport.
Într-un mesaj transmis redacției noastre și ulterior postat într-un grup de socializare, un constănțean care a călătorit în noaptea de sâmbătă spre duminică de la Aeroportul Otopeni la Constanța, a reclamat condițiile de transport, viteza prea mare cu care ar fi condus șoferul în localitate pe timp de noapte, dar și lipsa biletului aferent călătoriei după plata cursei.
Experiența bărbatului, postată și pe grupul de socializare, o redăm în cele ce urmează:
„Drumul spre casă – Recenzie „Alt Transport”
Nu am avut rezervare, oricum avionul a avut întârziere.
Momiți și „sechestrați” într-un VAN Alt Transport cu bagaje cu tot că să pară credibilă promisiunea că va pleca în 20 de minute, înaintea celor de la Kirvad. După 30 minute apare din nou șoferul și ne spune că trebuie să așteptăm autocarul mare, care sosește peste încă 15 minute. Abia acum realizăm că toată stratagema a fost în scopul de a ne deturna de la cursa Kirvad și merge cu ei… și nu cu cei de la Kirvad care și plecaseră între timp,
Cursă deplorabilă, tăiat giratoare și mers pe bandă a treia cu 100 la oră prin localitatea Otopeni, parcă ar fi transporta cartofi.
Un gust amar, 170 de lei, fără bon fiscal.
28 Octombrie 2023.
PS: Data viitoare voi folosi trenul, măcar un pui de somn după atâta nesomn și amar de drum„, a scris bărbatul în postarea distribuită în grupul cu peste 18.000 de urmăritori.

Doru Dumitru, proprietarul Alt Transport:”Șoferul meu nu a prezentat încasările pentru cele două persoane”
Cu privire la cele reclamate, am luat legătura cu proprietarul afacerii ALT Transport, prezentă pe piața serviciilor de transport persoane de peste 15 ani, Doru Dumitru.
Acesta ne-a povestit în detaliu că deja a făcut toate verificările care se impun în astfel de situații, că a discutat cu unul dintre colegii bărbatului care a prezentat pe pagina de Facebook experiența călătoriei și va lua măsurile necesare pentru ca astfel de evenimente să nu se mai întâmple.
„Orice sesizare care ajunge pe birou, ajunge la mine pentru că nu agreez astfel de comportamente din partea niciunui angajat. Până la această oră am făcut deja anchetă pentru că este primordială orice sesizare pentru că pe mine mă deranjează orice problemă creată de orice coleg sau colegă ce creează o imagine negativă firmei”, ne-a spus proprietarul firmei.
Acesta a evidențiat că a purtat deja o discuție cu un alt pasager, coleg al domnului Ștefan Ion, împreună cu care a călătorit în microbuz sâmbătă noaptea, pentru a clarifica situația.
„Omul mi-a repetat de mai multe ori că era surprins de calitatea autocarului. Am verificat pe GPS și nu îmi apare pe nicăieri că șoferul ar fi depășit viteza limită admisă așa cum reclamă domnul Ștefan. Are două situații în care a depășit limita – în Otopeni unde a avut 82 în loc de 70 și pe Centura Bucureștiului unde are puțin peste 90 în loc de 80km/h, cât are limita maximă. Nu am ce să-i reproșez șoferului din acest punct de vedere. Domnul cu care am discutat mi-a subliniat că în sensurile giratorii se urca pe borduri. Nu are cum, eu cunosc drumul, pe porțiunile acelea bordurile sunt aliniate cu asfaltul, poate s-a urcat cu roțile, cine știe … i-am dat dreptate pasagerului. În rest, șoferul a respectat pe autostradă timpii de conducere cât și cei de pauză, așa cum spune legea”, ne-a mai declarat Doru Dumitru.
Pasagerul care și-a spus off-ul în postarea de pe Facebook, dar și cel cu care conducerea ALT Transport a discutat, nu aveau rezervări de călătorie și nu apar în evidențele firmei că ar fi primit bilete la plata călătoriei, banii aferenți biletelor celor doi pasageri neregăsindu-se în totalul predat de șofer la finalul cursei:
„Șoferul meu nu a prezentat încasările pentru cele două persoane, deși în fișa postului spune clar că la încasarea oricărei sume să înmâneze bonul fiscal pasagerului. Eu dau dreptate pasagerilor și nu șoferilor pentru că, dacă nu aveau dreptate nu mai avea sens să mai facă atâta tevatură. Domnul Cosmin cu care am discutat a primit banii înapoi pentru călătorie. Și domnul Ștefan dacă trimitea sesizare către companie ar fi găsit rezolvare la problema sa, în același mod și ar fi primit și banii înapoi”, a mai explicat Doru Dumitru.
Ca urmare a întâmplării, conducerea ALT Transport care a început deja ancheta în acest caz va lua măsurile care se impun. „Șoferul în cauză este un șofer vechi, cu foarte multă experiență, mai mult de 15-20 de ani a făcut transporturi turistice la companii naționale cunoscute și am numai recenzii bune. Eu trebuie să îl trag la răspundere și să iau toate măsurile necesare ca să nu se mai întâmple astfel de evenimente neplăcute pe viitor. Pe mine mă ajută orice sesizare pentru că pot lua măsuri”, a conchis proprietarul ALT Transport.
Totodată, proprietarul companiei a evidențiat că nu există niciun fel de înțelegere între angajații ALT Transport și cei de la Kirvad Tour.
ALT Transport, cifră de afaceri de peste 2,5 milioane de euro în 2022
Potrivit listăfirme.ro, site consultat în data de 30 octombrie 2023, SC AUTO LUX TRADING SRL, firma pe care funcționează ALT Transport, a fost înființată în 2004, are ca obiect de activitate „Transporturi urbane, suburbane și metropolitane de călători” și ocupă Locul 1 în Top Afaceri România Întreprinderi Mijlocii, judetul Constanța, domeniul 4931.
Asociatul unic al firmei, care îndeplinește și rolul de administrator este Doru Dumitru.
Firma are sediul social în Constanța, pe strada Soveja 112, Bloc DR31, scara C, etaj 1.
În 2022, firma a avut o cifră de afacere de 12.598.095 lei, dublă față cea din 2021 și a raportat 68 de angajați.

AUTO LUX TRADING SRL
OBSERVAȚII:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Sursă foto: Facebook






