Contractul de extindere a canalizării în Lumina, scos din nou la licitație. Finanțarea este asigurată prin PNI „Anghel Saligny”

Administrație locală
Mai multe proiecte finanțate prin PNRR sau PNI „Anghel Saligny” au fost scoase la licitație în ultimele luni de către administrația locală din Lumina.
În cursul zilei de 17 august 2023, Primăria Lumina a scos din nou la licitație contractul privind extinderea canalizării menajere pe strada Tulcei și zona lotizată B5, care a primit finanțare prin Planul Național de Investiții „Anghel Saligny”.
Acesta a mai fost scos la licitație în luna mai 2023.
Contractul de execuție a lucrărilor vizează montarea colectoarelor stradale în lungime totală de 3.046 m, montarea racordurilor individuale (137 bucăți), a unei stații de pompare ape uzate echipată cu două pompe și a conductei de refulare aferentă stației de pompare ape uzate – în lungime totală de 424 metri.
Potrivit datelor cuprinse în fișa de date a achiziției, rețelele de canalizare menajeră, conductele de refulare apă uzată și stația de pompare se vor amplasa în trotuarul vestic și estic al străzii Tulcei, precum și pe strada Ciprian Porumbescu, strada Liniștei, strada Năvodari, strada Mircea cel Bătrân și strada Mihai Viteazu, artere care fac parte din domeniul public al Comunei Lumina.
Au fost scoase la licitație din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următarele categorii de cheltuieli:
- Cap.4 Cheltuieli pentru investiţia de bază – 2.670.100 lei din care:
- subcap 4.1 Construcții și instalații – 2.495.100 lei
- subcap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale – 50.000 lei
- subcap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj – 125.000 lei
- Cap.5.1.1 Lucrări conexe organizării de şantier – 66.752,50 lei
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute în valoare de 262.685,25 lei fără TVA precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, oricând în timpul derulării contractului prin modificarea contractului, în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice.
Valoarea totală estimată a contractului este de 2.736.852.5 lei.
Garanția de participare pe care ofertanții trebuie să o achite este de 27.000 de lei.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 07.09.2023, ora 15:00.
Lucrările trebuie să fie gata în 12 luni de la semnarea contractului.
Citește și:
SC Asfalt Dobrogea SRL va moderniza șase străzi din comuna Lumina
Primăria Lumina organizează licitație pentru construirea pistei pentru biciclete din comună







